vineri, 7 octombrie 2016

Reduceri la preturi la produsele pentru bebelusi

Noriel a lansat o noua campanie de reduceri la produsele pentru bebelusi.

Noi avem 2 copii mici si stim cat de importante sunt aceste campanii, daca vrei ca bebelusii tai sa aiba tot ce au nevoie si mai ales produse de buna calitate. Bineinteles ca ar fi usor sa te duci sa iei scutece ieftine de la magazinul din colt insa, odata ce copilul ti-a facut vreo alergie sau vreo eczema de la acest fel de scutece sau are hainutele ude pentru ca puterea de absorbtie a scutecelor exista la nivel teoretic si de reclama pe cutie, in fapt insa lipseste cu desavarsire, te vei gandi de 2 ori inainte pe viitor, la ce sa cumperi.

Am trecut si noi prin astfel de necazuri, nu pentru ca am fi incercat sa scutim cativa lei ci pentru ca eram in vacanta si ni se terminasera scutecele si la respectivul magazin dn localitatea unde eram cazati, nu aveau altceva. Ne-am plimbat pe urma, vreo 2 luni prin spitale.

In acest moment, magazinul online Noriel ofera reduceri importante de preturi, la produsele destinate bebelusilor, din categoriile:

Noi cumparam de ceva timp, exclusiv de la Noriel: au intotdeauna produse pe stoc, site-ul este updatat in privinta stocului produselor si nu am avut niciodata probleme de genul "ne pare rau produsul nu mai este pe stoc, sa vorbim cu furnizorul etc". Probleme care aparent sunt mai mult decat comune la toate celelalte magazine online, de unde am comandat. Inafara de acets lucru, au preturi mai mult decat bune, chiar si fara reduceri, toate produsele au imagini si descrieri complete, livrarea este prompta si produsele corespund celor comandate. Si DA!, acest ultim punct este extrem de important, dupa ce am avut norocul sa comandam spre ex. patut de copil si sa ne trezim acasa cu carucior pentru gemeni: a fost tragi-comic, noi ii explicam reprezentantului respectivului magzin, care facuse livrarea ca nu avem cum sa comandam carucior pentru gemeni pentru simplul fapt ca nu avem gemeni si el ne spunea ca nu are cum sa fie o greseala.
Imi venea sa ii dau cu caruciorul in cap, mai ales pentru faptul ca asteptam de 2 saptamani livrarea patutului comandat. 
Ma rog, astfel de incidente, nu am avut niciodata la Noriel si in consecinta, am ramas fidel magazinului. Tot respectul pentru oameni si ii recomandam 100%.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu