duminică, 1 noiembrie 2015

Program de fidelitate...card, reduceri, ceva?



Noriel, au si ei vreun program de fidelitate, card, reduceri ceva in baza faptului ca suntem aproape actionari la ei?

De fiecare data cand mergem la cumparaturi pentru casa, dam o tura si pe la ei, tura ce de multe ori costa mai multe decat cumparaturile in sine. Asa apar situatii triste, de genul, mergem la cumparaturi si luam pentru casa, mancare, detergenti, dulciuri si rechizite de 300 de lei si lasam in noriel, aceeasi suma sau uneori, chiar una mai mare.


Asa incat, m-am apucat sa sap sa gasesc ceva de vreo reducere in baza faptului ca am tot strans o groaza de bonuri de la ei. Nu stiu, un card de fidelitate, program de reduceri, super oferta sau macar bomboane cu visine si alcool.


Dupa ceva timp de chinuit motoarele de cautare (sa le arat eu cine e sefa aici:D): am gasit un fel de campanie sau ceva, cu puncte cadou.


Se pare insa ca este valabila doar daca le cumperi direct de pe site. Nu inteleg insa de ce nu se aplica si daca le achizitionez direct din magazin.


Adica nu fac parte tot din noriel, nu e aceeasi firma, daca le cumpar din magazin sau dupa site, nu-i tot aia?

Ma intreb, daca imi pot transforma in vreun fel, in puncte si bonurile fiscale sau ceva de genul asta, sa le scanez si sa le trimit prin email sau ceva asemanator.

Vreau sa ii cumpar de ziua asteia mici, una din jucariile de mai jos, si ma gandeam daca este la un pret mai bun pe site sau au acelasi pret ca in magazin?



Bijuterii indiene

Boxe disco

Lalaloopsy Tinies - Set 3 papusi

Micul Artist - Suflarici Magic

Color Chic - Bijuterii Stralucitoare

Micul Artist - Suflarici Mega

Color Chic - Accesorii Sclipitoare

Color Chic

Sew Cool


Daca aflu ceva util, promit sa revin in jurnalul meu online si sa va spun si noua :)


Va pup,

O mamica in cautare de super oferte :)

LA JUCARII!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu